TELLIMINE

Kodulehelt: www.laredoute.ee
E-postiga: tellimine@laredoute.ee

SAATEKULU

Kauba maksumusele lisandub saatekulu. Kui tellimus saabub mitme saadetisena, arvestatakse saatekulu vaid üks kord esimese saadetisega.

Kättetoimetamiskohad ja saatekulud:

Itella SmartPOSTi pakiautomaat, saatekulu 4,60 €

Paki mõõdud ei tohi olla suuremad kui 60x60x60 cm. Juhul, kui paki mõõdud on suuremad kui 60x60x60 cm, siis saadetakse pakk Itella SmartKULLERiga Teile sobivale aadressile ning pakile lisandub teenustasu 7,90 €. Pakiautomaatide asukohad: uus.smartpost.ee

Omniva pakiautomaat, saatekulu 4,60 €

Postipaki mõõdud ei tohi olla suuremad kui 41x38x64 cm. Juhul, kui paki mõõdud on suuremad kui 41x38x64 cm, siis saadetakse pakk Eesti Posti väljastuspunkti ning pakile lisandub teenustasu 7,90 €. Pakiautomaatide asukohad: www.omniva.ee/kaart

Eesti Posti väljastuspunkt (sh kaubanduskeskustes), saatekulu 8,10 €

Pakki on võimalik tellida just Teile kõige paremini sobivasse Eesti Posti väljastuspunkti. Tellimust vormistades kirjutage andmetesse oma mobiiltelefoni number ja/või e-posti aadress, sest paki saabudes saadetakse Teile SMS või e-kiri, paberteatist ei saadeta. Väljastuspunktide asukohad: www.omniva.ee/kaart

Kättetoimetamine Itella SmartKULLERiga, saatekulu 7,90 €

Paki saabumisel võtab kuller Teiega ühendust ning lepib kokku paki kättetoimetamise aja ja lunasaadetise puhul teatab ka paki maksumuse. Pakk võib olla max 60x60x120 cm ja 35 kg.

Kättetoimetamine Omniva kulleriga, saatekulu 8,50 €

Paki saabumisel võtab Omniva kuller Teiega ühendust ning lepib kokku paki kättetoimetamise aja ning lunasaadetise puhul teatab ka paki maksumuse.

TELLIMUSEST KEELDUMINE

La Redoute-il on õigus keelduda Teie tellimuse vastuvõtmisest, kui Te olete 12 järjestikkuse kuu jooksul 3 või enam korda tellitud kauba väljaostmata tagasi saatnud. La Redoute-il on õigus nõuda kliendilt sellisel puhul uute tellimuste vastuvõtmisel ettemaksu.

TELLIMUSE TÄITMISE TÄHTAEG

Tellimuse täitmise tähtaeg on keskmiselt 15 tööpäeva, kuid võib La Redoute-ist sõltumatutel asjaoludel kujuneda ka pikemaks. Kui Tellimust ei ole võimalik täita 3 nädala jooksul, teavitab La Redoute sellest Teid eraldi e-posti teel.

KAUBA SAABUMINE JA KAUBA EEST TASUMINE

Kui tellisite kauba Itella SmartPOSTi pakiautomaati, siis kauba saabumisel pakiautomaati saadetakse kohe Teie mobiiltelefonile SMS ja/või soovi korral e-mail. Sõnum sisaldab infot paki saabumise, automaadi asukoha ja lahtiolekuaegade kohta ning personaalset koodi, mille sisestamisel automaadi puutetundlikule ekraanile ja paki eest kaardimaksega tasudes saate paki automaadist kätte. Liisi Konto-ga tasumisel tuleb enda isik tuvastada ID-kaardiga. Pakiautomaadis hoitakse pakki 7 päeva.

Kui tellisite kauba Omniva pakiautomaati, siis saadetakse Teile kauba saabumisel SMS või soovi korral ka e-mail, kus on kirjas pakiautomaadi asukoht, uksekood, tagastuskood ja hoiutähtaja lõpp. Uksekoodi sisestamisel ning paki eest kaardimaksega tasudes saate paki pakiautomaadist kätte. Pakiautomaadid on ligipääsetavad 24 h. Liisi Konto-ga tasumisel tuleb enda isik tuvastada ID-kaardiga. Pakiautomaadis hoitakse pakki 7 päeva.

Kui tellisite kauba Eesti Posti väljastuspunkti, siis saadetakse Teile paki saabumisel SMS ja/või e-kiri, paberteatist ei saadeta. Sõnumis sisalduva saadetise numbri alusel saategi paki väljastuspunktist kätte. Pakile järele minnes võtke kaasa ka isikut tõendav dokument. Väljastuspunktis hoitakse Teie pakki 21 päeva.

Kui tellisid kauba Itella SmartKULLERiga, siis paki saabumisel helistab Teile kuller ja lepib kokku paki kättetoimetamise aja ja lunasaadetise puhul teavitab ka paki maksumuse. Pakk antakse üle unikaalse koodi alusel, mis saadetakse Teile SMS-teatega. Kui esimesel korral ei õnnestu pakki üle anda, lepib kuller kokku teise aja või toimetab paki ilma lisatasuta Teile sobivasse Itella SmartPOSTi pakiautomaati, kus hoitakse pakki 7 päeva.

Kui tellisite kauba Omniva kulleriga, siis paki saabumisel helistab Teile Omniva kuller ja lepib kokku paki kättetoimetamise aja ja lunasaadetise puhul teavitab ka paki maksumuse. Kui telefoni teel Teiega kontakti ei saada, toimetatakse pakk lähimasse Eesti Posti väljastuspunkti ja Teile edastatakse paki saabumise teade, mille alusel saate paki teatel olevast väljastuspunktist kätte. Väljastuspunktis hoitakse pakki 21 päeva.

KAUBA VAHETAMINE JA TAGASTAMINE

Teile on õigus kaup tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud, ta peab olema originaalpakendis koos kõikide markeeringutega. Kaubaga kaasasolev arve-saateleht hoidke alles, see on aluseks Teie nõuetele, kui kaubal ilmnevad puudused. Juhised toimimiseks kauba puuduste korral ja lisainfot kauba hoolduse kohta saate klienditeenindusest – kirjutage e-posti aadressile info@laredoute.ee.

La Redoute vastutab kauba Sulle üleandmisel olemas olnud puuduste eest vastavalt kehtivatele õigusaktidele. Kauba puudustest tuleb teatada kahe kuu jooksul arvates puuduse avastamisest. La Redoute vastutab puuduse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul konkreetse kaubaartikli üleandmisest. Eeldatakse, et kuue kuu jooksul kaubaartikli üleandmise päevast ilmnenud puudus oli olemas kaubaartikli üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus kaubaartikli või puuduse olemusega.

Kui soovite vahetada sama toodet teise suurusnumbri vastu (rõivad, jalanõud), siis saatekulu uuele tellimusele ei lisandu.

Tagastatud kauba eest kanname raha Teie poolt osundatud pangaarvele hiljemalt 14 päeva jooksul arvates taganemise tahteavalduse jõudmisest meieni. Kui Teil on veel töötluses olevaid tellimusi, siis kanname tagastatava raha nendele tellimustele. Saatekulu tagastatakse kogu tellimuse tagastamise korral. Sellisel juhul tuleb kliendil tasuda tagastuse tasu 3,80 €. Tagastuse tasu tasaarvestatakse postikuluga viimasena tagastatud kauba maksumuse tagastamisel.

Kauba tagastamine Itella SmartPOSTi pakiautomaati. Täitke tagastusleht ning viige kaup Itella SmartPOSTi pakiautomaati. Paki saate tagastada igasse Itella SmartPOSTi pakiautomaati kauba kättesaamisel SMSi või e-posti teel saabunud personaalse koodi alusel.

Kauba tagastamine Omniva pakiautomaati. Täitke tagastusleht. Pakiautomaadi kaudu saabunud paki puhul sisestage puutetundlikule ekraanile SMSiga saadetud tagastuskood, Eesti Posti väljastuspunktist vastuvõetud paki puhul skaneerige automaadi skanneriga pakil olev vöötkood. Valige ukse suurus ja kleepige pakile pakiautomaadi trükitud uus aadresskaart ning pange pakk kappi. Paki saate tagastada igasse Omniva pakiautomaati. Pakiautomaadid on ligipääsetavad 24 h.

Itella SmartKULLERiga kättetoimetatud paki tagastamine. Täitke tagastusleht. Paki saate tagastada 14 päeva jooksul pärast paki kättesaamist Itella SmartPOSTi pakiautomaati. Tagastamisel kasutage sama koodi, millega paki kätte saite.

Omniva kulleriga koju toimetatud paki ja Eesti Posti väljastuspunkti saabunud paki tagastamine. Täitke tagastusleht ning viige kaup Teile sobivasse Eesti Posti väljastuspunkti.

MAKSEVIISID

Kaupa tellides on Teil võimalik valida 2 makseviisi vahel:

  • Lunatasuga. Tasumine paki kättesaamisel.
  • Liisi Konto-ga tasumine. Kaup kohe kätte ja tasumine maksekorralduse alusel. Intressi ei arvestata alates kauba väljastamisest esimesel viieteistkümnel päeval ja võimalus on tasuda ka osamaksetena.

Kui valite Liisi Konto-ga tasumise, annab see Teile võimaluse kaup kätte saada, mittevajalikud esemed tagastada ja alles siis otsustada, kas tasute kättejäänud kauba eest korraga või osadena. Liisi Konto-ga tasumisel saabub maksekorraldus e-posti teel või paberkandjal kauba väljastamisele järgneva kuu esimesel nädalal ja maksetähtaeg on antud kuu 10. kuupäev. Osadena tasumise puhul pole Te seotud konkreetse graafikuga, võite tasuda maksekorralduse alusel vastavalt soovile ja võimalustele.

Liisi Konto limiidi kohta saate päringu teha siin

TASUMINE PAKI KÄTTESAAMISEL

Teie poolt tellitud kaup saabub Teie poolt valitud kättetoimetamisviisil ning Te tasute paki kättesaamisel kauba eest kas sularahas või pangakaardiga.

LIISI KONTO-GA TASUMINE

Kauba tellimisel ei ole Teil koheselt vaja otsustada, kas soovite tasuda kauba eest ühe korraga või osade kaupa. Liisi Konto-ga tasumise saavad valida La Redoute-i täisealised püsikliendid. La Redoute-il on õigus kontrollida tellija krediidivõimelisust kõikidest avalikest allikatest. Tellimust saab edastada La Redoute-ile nii interneti kui ka meili teel. Tellimisel tuleb kindlasti märkida isikukood, töökoht, sissetuleku suurus ja tööstaaž. Juhul, kui La Redoute Teie taotlust osta krediidiga ei rahulda, informeerime Teid sellest 7 tööpäeva jooksul.

Kauba saabudes saate paki kätte ilma koheselt maksmata. Maksekorralduse saabudes on Teil võimalik valida, kas tasute kogu summa ühe korraga või osade kaupa. Osadena tasumisel edastatakse Teile maksekorraldus e-posti teel või paberkandjal igakuiselt. Maksekorraldus saabub kuu esimesel nädalal ja maksetähtaeg on antud kuu 10. kuupäev. Maksekorraldusel kajastatakse kõik Teie kontol toimunud tehingud, sh ostud, maksed, võlgnevused, tagastatud kaubad ning Teie isiklik vaba krediidilimiit. Vastavalt soovile saate alati tasuda kogu maksekorraldusel näidatud laenujäägi või osa sellest, kuid mitte vähem kui minimaalse osamakse. Järelmaksu konto pikkuseks on 24 kuud, kuid osamakse suurus ei ole väiksem kui 10 €. Liisi Konto-ga tasumisel arvestatakse intressi laenujäägilt. Kuu intress on 3,5%. Konto haldustasu on 1 €.

Liisi Konto limiidi kohta saate päringu teha siin

Krediiditeenuse pakkujaks on AS Koduliising. Tutvuge tähelepanelikult teenuse tingimustega ja vajadusel konsulteerige asjatundjaga. Tasudes kogu laenusumma intressivabal perioodil, on krediidikulukuse määr 0%. Liisi Konto laenusumma osadena tasumise maksimaalne krediidikulukuse määr on 42% aastas.

Ostu-müügileping sõlmitakse kliendi ja MyStore OÜ vahel. Kõikide nõuete puhul palume pöörduda otse MyStore OÜ poole.

Juriidiliste tellimistingimustega saate tutvuda siin